2009. február 14., szombat

Málnás joghurttorta

Már írtam, hogy a joghurttorta nagy kedvenc, így elég sűrűn szerepel, mint desszert nálunk. Hogy ne legyen unalmas, több féle variációban készítem. Ma a málnás került terítékre.
Ugyanúgy készült, mint a másik, de most kakaós piskóta került a krém alá. A joghurtot pedig először leturmixoltam 30 dkg málnával, fagyasztott volt most természetesen. Átszűrtem szitán, hogy a magok ne ropogjanak a fogunk alatt, majd a továbbiakban ugyanúgy ment minden mint a síma variációnál.

11 megjegyzés:

libi írta...

Finom volt, köszönöm!

Névtelen írta...

Nálunk is a gyümölcsös joghurt, ill. a túró torta a menő!
Nagyon szép lett!!!

Palócprovence írta...

Nagyon jól néz ki! :)

Ottis írta...

Nagyon megennék én is egy ilyen szeletet :-)

Limara írta...

Köszönöm!:))

Hugicám! Egészségedre! :))

nelly írta...

Ez valami csodás Marcsi! Nagy kedvem lenne nekem is egy ilyen szépséghez! Már csak az alkalom hiányzik, mert kettőnknek a férjecskémmel nagy falat lenne! Azért remélem, nemsokára összejön! Addig viszont gyönyörködöm a Tiedben! Gratulálok!

Julika írta...

Limara ! Egyre járt az agyunk :) Én is ilyen tortát sütöttem szivecske formában. Nagyon fincsi lett.

nelly írta...

Ismét egy gyönyörűre sikerült kenyérke! Gratulálok, ügyes vagy mint mindig! Látom, milyen szép hólyagos lett már kelesztés közben is. Hát igen, gyakorlat teszi a mestert. Mit mestert??? Mesternőt!!!

nelly írta...

Elnézést, én kelekótya! Nem ide akartam írni a kenyérről! Viszont a dicséret erre a tortára is kijár, ugye tudod?!!!!!

Névtelen írta...

én is megsütöttem, ráadásként plusz barack ment a tetejére meg gyümölcszselé. bátran állíthatom, nem túlzás. nyamiiii :-)

Limara írta...

De jó!:))