2009. február 28., szombat

Díj barátoktól barátoknak


"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert.""
Max , Vali , Mirelle és Pusztag tisztelt meg a barátságával. Nagyon köszönöm!
Írtam már arról, hogy E.Margit oldalán milyen sok barátot szereztem, és őszinte örömömre itt a gasztro blogokon is nagyon kedves társakra leltem. Bár az ismeretség még nem személyes, de remélem ami késik, nem múlik.
Küldöm a díjat:

14 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Kedves Limara!

Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy!
Megtiszteltetésnek veszem.

Ma megint zsemlekenyeret sütöttem, istenien sikerült, a fiam odáig van érte:-))
gesztenye

Ancsika írta...

Nagyon szépen köszönöm, drága Limara!
Örülök, hogy a barátomnak tudhatlak! :)

linbori írta...

Köszönöm szépen! Megtisztelő és megható!

Millie írta...

Köszönöm!!!

A.C.E írta...

Kedves Limara!

Igazi gyógyító gesztust kaptam tőled /tropára ment ugyanis a bokám és szinte egész nap feküdnöm kellett!/ Fürdés után körülnéztem egy kicsit a gépemen, mi történt egész nap és akkor leltem rá erre a nagy kitüntetésre! Köszönöm szépen Limara, nagyon büszke vagyok barátságodra és ugyan most sipirc az ágyba, de holnap körülnézek, hogy hogyan is kell kezelni az ilyen elismeréseket, ugyanis még soha nem kaptam hasonlót!
Puszi Neked és szép éjszakát kívánok, lehet, hogy reggelre már nem is fog fájni a lábam! :)

Palócprovence írta...

Köszönöm szépen Limara! :)))

A.C.E írta...

Limara Isten éltessen sokáig erőben, egészségben, boldogságban!!!

Puszi és fülhúzás: Eszter

libi írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT! :))

Limara írta...

Köszönöm szépen! :))

Mirelle írta...

Nálam Neked. ;)
http://mirelle.freeblog.hu/archives/2009/03/01/Valami_jo/

Brigitta írta...

Limara,nagyon boldog szülinapot kívánok itt is!!!

Limara írta...

Köszönöm szépen! :))

Gesztenye receptjei írta...

Limara!

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok sok szeretettel!
gesztenye

Snöcy írta...

Köszönöm,nagyon aranyos vagy!