2009. január 28., szerda

Függőségeim


Katától kaptam ezt a díjat és a következő körkérdést, a függőségeimről érdeklődik. Köszönöm szépen! :))
Hát nézzük csak. Az biztos, hogy nem függök, szerencsére, a cigarettától, alkoholtól:))
  • Kávé Régebben csukott szemmel, reggel, azonnal a kávéfőzőhöz indultam, csak vele indulhatott a nap. Sajnos, ma már nem bírja a gyomrom, így késöbbre tolódott a kávézás. Ma már csak napi 1, de az kell. Persze ha van itthon chili-csokis kávé, akkor napi több is jöhet :))

  • Napfény Totál depis leszek napfény, meleg nélkül. Kész vagyok télen, már most alig bírom elviselni saját magamat is, hát még a környezetem mit érezhet. Napot, fényt, meleget, langyos nyári záport, friss színeket, virágokat, illatokat szeretnék mindig.

  • Balaton Imádom, nem tudok betelni vele. Minden nyáron ott nyaralunk, és mindig belefájdul a szívem, mikor elválunk egymástól. Az illatok, a színek, a nyüzsgés..Talán egyszer...
  • Könyv, film Nincs este, hogy ne olvasnék lefekvés előtt. Egy jó könyv teljesen el tud varázsolni, képes vagyok hajnalig is olvasni, másnap pedig álmosan kóvályogni. Szerencsére a kisfiam is mániákusan olvas. Ugyanígy egy jó film, ami felvidít, elszomorít, gondolkodtat, bármikor jöhet.

  • Gyerekeim Ők a legfontosabbak. Imádom, ha körülöttem vannak, csacsognak, játszanak. Szinte jobban várom a szüneteket mint ők, és belebetegszem mikor kezdődik az iskola. Persze ezt igyekszem titkolni. Legszívesebben mindig velük lennék.

  • +1 Chilis csoki Bármikor, bármennyi. Felfedeztem egy gránátalmás-chilis csokit. Mennyei lágy étcsoki, minden kocka közepén sűrű, gyönyörű rubint piros chilis- gránátalma szirup. Komoly függőséget okoz.....
Továbbítanám a kérdést és a díjat Valinak, Maxnek, Sylvianak, Linborinak, Mennyei mannának

14 megjegyzés:

Maimoni írta...

Déli part?:)

Limara írta...

Igen, a gyerekek, a strand miatt:))

Maimoni írta...

És a remek panoráma is oda jutott... (Fonyód? Lelle? Arra a környékre saccolom a képet...)

Limara írta...

Igen, a fonyódligeti strandról készült a kép, pont Badacsonnyal szemben! :))

erika írta...

A felsoroltak egytől-egyig kellemes függőségek! És a sütés??!!--hol maradt?!pusz

SZINTIA írta...

A Balatont én is imádom, Balatonszéplakon sokat nyaraltam!

Köszönöm érdeklődésed Limara!;)

Szintia

Limara írta...

Erika! A sütés annyira magától értetődő:))

Vali írta...

Köszönöm vettem az adást!

linbori írta...

Köszönöm

Kata írta...

Limara, köszi a választ. Hasonlók a függőségeid és az ízlésed:)
A chilis csokiról: a mangósat is próbáld ki, szerintem az még szenzációsabb! Én is imádom a (kerek, gömbölyű, kocka, bármilyen)csokoládét...

Max írta...

Köszi gyúrok rá. A balatonnal a MaiMónival előnyben vagyunk:-)

Limara írta...

irigy is vagyok! :))

Sylvia írta...

Szia Limara!
Igyekszem ma vagy holnap megírni, csak szokás szerint időhiányban szenvedek :)

szepyke írta...

Van valami hiper egészséges kávé, ha minden igaz, Reishi kávé a neve. Nem olcsó, sőt... De állítólag még gyógyít is. Többet még nem tudok róla, de készülök rá, hogy megnézem, hogy milyen.