2008. december 6., szombat

Mikulásnapra



Néhány napja vettem ezt a fomát a Lidl-ben. A sok édesség mellé már nem nagyon kellett volna még sütni, de nem bírtam neki ellenállni. Ígéretesebbnek tünik a forma, mint amilyen süti sült benne végül, de a gyerekeknél nagy sikere volt.
Nigella duplacsokis muffinjával töltöttem meg, de most csokilencse helyett apróra vágott aszalt sárgabarack és kandírozott narancshéj került bele. A mézeseknél használt cukormázzal díszítettem.

Nigella duplacsokis muffinja:
  • 25 dkg liszt
  • 2 tk. sütőpor
  • 1/2 tk. szódabikarbóna
  • 17 dkg cukor (nekem csak 12 dkg)
  • 2 ek kakaópor
  • 15 dkg csokilencse (most egy maréknyi aszalt gyümölcs)
  • 2,5 dl tej
  • 1 dl étolaj
  • 1 tojás
  • 1 tk. vaníliakivonat
Elkeverem a szárazanyagokat, kikeverem a nedves hozzávalókat, majd a kettőt egy fakanállal összeforgatom. Szilikon muffinformákban sütöm 180 fokon 20 percig. Most a Mikulásformában sült 170 fokon 30 percig.

Nincsenek megjegyzések: